nedeľa 25. novembra 2007

Pohlad fanúšika na Nitra vs Košice 28 kolo

Nitra: Mastič - R. Lukas, T. Sedlák, Špila, Jass, Halász, Petrmichl - Dornič, Berzinš, Ľ. Kolník - Kmeč, T. Chrenko, H. Ručkay - Gálik, M. Štefanka, Vozdecký - M. Chrenko, Gašpar, Valach
Košice: Lipovský - I. Droppa, Jendek, Mocek, Javín, Kledrowetz, Špelda - Weissmann, Kmiť, S. Gron - Špilár, Juraj Faith, P. Bartoš - Michel Miklík, Pleva, Rudolf Huna - Ščurko, Michal Lukáč, M. Bartánus

počet divákov: 2750
atmosféra: 1.tretina - 8/10 2.tretina - 5/10 3.tretina - 0/10

Zápas bol jasný a rozhodnutý v polovici.Košice hrali len to čo museli a Nitra predviedla jeden s najhorších výkonov vôbec.Fanúškovia boli zúfalý a ja tiež.Nie je to tá Nitra,ktorú poznáme.No hra sa moc nemení a výsledky neprichádzajú.Kvalita útoku vysoká ako po ostatné roky a napriek tomu žiadne výsledky.Same škandály a nič iné okolo Nitry.Hlúpe plátky sa zabávajú, že majú o čom písať.Kde sme sa to dostali s peniazmi čo máme? kto tu povie,že ich nie je dosť? Asi by sme nemali polovicu Slovenských hráčov na hostovani a nezhanali stale nieco a nieco.Asi by sme hrali s juniormi, ktorých ani nemáme.Jedine čo chýba je vola a bojovnosť.Videl som chudáka Lukasa ako mal toho dosť videl som jeho pot a videl som mu do tvare, že v 19tej minúte 3tej tretiny by nezvládol ani uspokojiť ženu jeho snov.Videl som, že Gálik bojuje aj ked mu už nestíha srdce.Videl som Galikove srdce, že mu bije pre Nitru.Videl som Štefanku ako je smutný po zápase ked sme prehrali o gól.Škoda,že to čo vidím je len za to,že to chcem vidieť a nevidím to u každého.

Žiadne komentáre: